[Linuxfest] Predbežné prednášky - LinuxFest

tomolc tomolc na azet.sk
Úterý Únor 19 20:49:10 CET 2008

V pohode - možeš sa zučastniť ako konzultant a inštalátor :-)

pošli mi na tomolc na azet.sk kontakt keby bolo dačo treba...

Dňa Tue, 19 Feb 2008 18:33:43 +0100 Martin Mancuska <borg na borg.sk>
napísal(a):