[Linuxfest] podakovanie a fotky

arty artycoka na gmail.com
Neděle Březen 30 20:54:12 CEST 2008

Sqele prednasky niektore viac niektore menej na urovni kazdopadne ja som si
s 3mi prednaskami prisiel na svoje ...posledna prednaska extremna na urovni
taktiez ako prenaska o File systemoch.... gratulujem malo to uroven...som
rad ze som sa toho zucastnil

-----Original Message-----
From: linuxfest-bounces na linux.sk [mailto:linuxfest-bounces na linux.sk] On
Behalf Of tomolc
Sent: Sunday, March 30, 2008 1:13 AM
To: Newbies, Lokalizacie, Stretnutie, Linux, Prednasky
Subject: Re: [Linuxfest] podakovanie a fotky

Aj ja sa pripájam

Chcem poďakovať hlavne všetkým zúčastneným. Počet účastníkov prekonal naše
očakávania. Človek sa hneď lepšie cíti, keď vie že o takúto akciu je
záujem. Tiež to povzbudí do ďašej práce.

Ďakujem spoluorganizátorom za pomoc a prednášajúcim za kvalitu prednášok.

tomolc

Dňa Sat, 29 Mar 2008 22:58:57 -0000 Patrik Pomichal
<patrik.pomichal na gmail.com> napísal(a):

> Zdravim,
>
> aj ja chcem podakovat za skvelu akciu, zaujimave prednasky (hlavne Tomas
> ;) ) a za to, ze som sa mohol stretnut so super ludmi.
> nech pocet ucastnikov bude stupat aspon v takomto tempe :)
>
> Patrik Pomichal
> web & software developer

Táto správa bola vytvorená integrovaným poštovým klientom prehliadača
Opera: http://www.opera.com/mail/