[Linuxfest] prednasky

tomolc tomolc na azet.sk
Pondělí Březen 31 08:06:14 CEST 2008

Zdravím Vás

Super nápad. Ako ste isto počul na akcii další LinuxFest plánujeme
rozdeliť na odbornú a začiatočnícku časť.

V tejto súvislosti ma napadli nasledovné témi:

Okruh - ako sa aktývne do vytvárania SW a Linuxu:

Chcem prekladať - ako na to? (aký SW ako prekladať aby to malo hlavu a
pätu, kam to posielať)

Chcem nahlásiť chybu v programe - neviem ako a kde (neviem anglicky - to
je tiež pomerne častý problém)

Tvorba jednoduchých GUI aplikácii s Kommanderom (KDE) alebo XDialog (ten
je nezávislí od prostredia) - vhodné pre začiatočníkov, dostaví sa aj
viditelný a použitelný výsledok.

Chcem začať programovať pod linuxom - ako a v akom jazyku? Chcem aby si
moj program mohol pustit aj moj kamoš pod Windows - Java, Python? alebo
radšej programovať dve verzie zvlášť? Aké nástroje použiť na začiatok
(okrem textového editoru), kde hladať informácie a prípadne slovenskú
programátorskú komunitu okolo linuxu?

Okruh programovanie:

Ten OpenGL - je mi pripadá zaujmavý.

Niesom programátor čiže vhodnosť zvyšných tém neviem posúdiť ale
prekonzultujem to s kolegami.

Podrobnejšie to môžeme prekonzultovať v Stredu....

S pozdravom

Tomáš Lehocký

Dňa Sun, 30 Mar 2008 22:54:15 -0000 Lukas Polak <polak.lukas90 na gmail.com>
napísal(a):