[Linuxfest] prednasky

Lukas Polak polak.lukas90 na gmail.com
Pondělí Březen 31 19:44:15 CEST 2008

Zdravnim.

Vsimol som si, ze sa planuje na buducim LinuxFESTe sa planuje jedna cast
venovana hram na Linuxe. Pokial by bol zaujem o tu prednasku o tom
OpenGL, tak som ochotny a schopny si nieco pripravit. Ta dalsia tema o
tych algoritmoch - tam by som sa zameral na algoritmy, ktore sa daju
vyuzit v praxi (nechcem take, ktore sa teoreticky ucia, ale pri realnych
aplikaciach sa moc nevyuzivaju) a na zaujimavosti pri niektorych
algoritmoch. Neviem, ako to je s aktualnym poctom prednasok, ktore se
dohodnute, ale pripadne sa mozem este opytat niekoho v mojom okoli, ci
by nebol ochotny nieco malo predniest o programovani v Linuxe.
S pozdravom,

Lukas Polak