[Linuxfest] LinuxFest 21.6.

tomolc tomolc na azet.sk
Neděle Květen 4 16:54:58 CEST 2008

caf

V spoluprácii s Tomášom Mäszárošom (arti) (študent na stavebnej) som
napísal žiadosť na Stavebnú fakultu. Podla jeho informácii je tam
prednášková miestnosť s projektorom a hned vedla miestnosť vhodná na
umiestnenie PC dizkusie, inštalácie a oddych :-).
Teraz čakáme na vyjadrenie.

Napísal som to v zmysle že by sme to tam chcely robiť pravidelne.

Keď sa v dohladnom čase neozvú začneme hladať niečo iné

Tomáš Lehocký

Dňa Sun, 04 May 2008 06:22:15 -0000 Tomas Srnka <toms na linuxos.sk>
napísal(a):

--
Táto správa bola vytvorená integrovaným poštovým klientom prehliadača
Opera: http://www.opera.com/mail/