[Linuxfest] stav príprav LinuxFestu

tomolc tomolc na azet.sk
Neděle Květen 25 16:22:32 CEST 2008

Pri tej mbank by sa mohli zamerať  napr aj na podporu rôznych prehliadačov
- čo je najčastejší problém pri inetrnetovom spojení s bankov. Ak by sa
venovali Okrem propagácii svoich produktov aj Opere a Firefoxu myslím že
by to šlo - čo vy nato?

Oracle - akú prednášku by spravily?

tomolc (Tomáš Lehocký)

Dňa Sun, 25 May 2008 12:06:16 -0000 Tomas Srnka / LINUX s.r.o.
<toms na linuxos.sk> napísal(a):