[Linuxfest] stav príprav LinuxFestu

tomolc tomolc na azet.sk
Neděle Květen 25 16:38:56 CEST 2008

Myslím si že to nebude ba škodu. Traba si uvedomiť že mbank poskytuje
služby za ktoré treba samozrejme nejakým spôsobom zaplatiť....
Je však dôležité aby ich prezentácia nejak súvisela aj s linuxom. Nechcem
aby to bola len reklama na bežný účet a sporenie.
Samozrejme že c prednáške budú spomínať sovje produkty a tak ale mohli by
aj spomenúť podporu prehladačov a napríklad aj to aké OS používajú na
serveroch - z dôrazom na bezpečnosť a podobne....

Dňa Sun, 25 May 2008 12:19:34 -0000 eMDi <emdi na emdi.sk> napísal(a):

--
Táto správa bola vytvorená integrovaným poštovým klientom prehliadača
Opera: http://www.opera.com/mail/