[Linuxfest] lugcon, linuxfesty atd.

lnx lnx na lnx.sk
Úterý Listopad 25 08:37:59 CET 2008

Ahoj,
mrzi ma ten WEB, budem sa snazit na tom zapracovat v priebehu toho a
buduceho tyzdna. Co sa tyka zlucenia som za (a podla mna aj Tomas bude). V
poslednom case sa nic nekonalo, dovodom je ze nemame miestnost. Takisto je
problem aj propagacia. Myslim si, ze organizacia vie viac vybavit ako dvaja
ludia.

samox86