[Linuxfest] lugcon, linuxfesty atd.

tomolc tomolc na azet.sk
Středa Listopad 26 01:35:21 CET 2008

Zdravím všetkých

Tak sa nám tu pekne rozmnožily nápady :-) preto by som rád uviedol veci na
pravú mieru.

Skúsim v bodoch:

1: Ak si dobre pametám LugCon bola akcia stredného až väčšieho rozsahu s
periodou cca 1x rok (niečo ako LinxAlt). LinuxFest bol aj je (dúfam)
profilovaný ako komornejšia - skôr regionálna akica s (predpokladanou)
menšou účastou a vyžšou periodou (zatial sa dari 2 - 3x za rok).

2: Musíme sa na to pozrieť reálne. V dobe keď nás (ja a bratranec) napadla
myšlienka spraviť nejakú pravidelnú akciu sme išli do toho s tým že to
budeme robiť mi dvaja + časom sa pridá zopár dobrovolníkov. Na základe
toho bol stanovený zámer akcie a jej profil - desktop, začiatočníci. V
súčasnosti sú aj odbornejšie sekcie čo je podla mna len +. Našli sa
stabilný prednášajúci (ďakujem prednášajúcim). Pribudol regionálny
organizátor v Šali (radi privítame "v klube" aj dalšie mestá).

3: Táto jeseň je z mojej a bratrancovej strani trochu chudobnejšia na
aktivitu, nakoľko sme začali pracovať v časovo náročných a nových
zamestnaniach (ja nové, bratranec už od jari). Preto som sa v Šali
zúčastnil len ako prednášajúci a na minulú iniciatívu predvianočného
LinuxFestu som povedal z mojej strany nie.

4: Osobne si myslím že LinuxFest je svojim rozsahom a náročnostou rozumný
kompromis medzi (bívalím) LugConom a tým čo skutočne dokážeme organizačne
zvládnuť v tej našej Slovenskej komunite okolo LinuxOS.... Preto
nepovišujme LinuxFest na niečo čo nikdy nemal byť aby to nedopadlo ako
LugCon = velká akcia = velké organizačné a časové nároky = ked niesu další
ludia akica stagnuje.

5: Môj názor je že LinuxFest nieje možné z ničím iným zlúčiť pretože
pokial viem tak sa v okolí portálu LinuxOS žiadna pravidelná akcia nekoná.
(nerátam akcie ako OSS vo vede a vzdelávaní a SFD). Ak o niečom vieťe rád
sa zúčastním a s organizátormi môžeme podiskutovať čo a ako (či oni k nám
alebo mi k nim, prípadne spoločne) :-). Bratranec to zlučovanie zrejme zle
pochopil - vysvetlím mu to polopate osobne :-D.

6: Uznávam že s tou prestaubou stránky som to prestrelil a priznávam
chybu. Neuvedomil som si že to čo sa mne zdá prehladné a použitelné v
skutočnosti nikomu nevyhovuje.

7: V podstate od začiatku spolupracujeme so SKOSI aj so SKLUGOM. Členovia
oboch organizácii (pokial si správne pametám príslušnosť ke jednotlivím
združeniam) sa aktívne zapájajú do príprav, prednášok a neustále zvyšujú
laťku :-). Pokial som pochopil prístup Jána Husára - z jeho strany nieje
problém LinuxFest podporovať. A ako sám napísal v SKOSI sú dvere otvorená
- každý kto má chuť môže podla svoich možností prispieť. OSS totiž nieje o
rečiach ale činoch - keď niekto zajtra príde zamnou že je schomný 2x do
roka organizovať večiu akciu s patričnou úrovňou a nerobí mu to žiaden
problém, rád pomôžem a môžme podebatovať či sa to bude volať LinuxFest
alebo nejak inak. Ja a bratranec stačíme len na "ten" LinuxFest.

8: Akcia na druhej strane republiky je len a len v rukách tamojších
domorodcov :-).

9: Nič nové zaklať neplánujem, zakladanie nových "organizácii" nepodporím
pretože je to trieštenie komunity. Večné dohady okolo SKLUGu ma už
nezaujmajú - ludia čo chcú spolupracovať spolupracujú, ostatný sa venujú
svojim aktivitám.

10: Dúfam že do jari sa trochu ustabilizujem a spravím splu s ostanými
LinuxFest v BA. Niekto spomenul priestory - pravda je taká že LinuxFest
dosť podržal Tomáš Srnka a Jano Husár za čo im ďakujem. V tejto oblasti sa
dúfam polepším a na jar dúfam zoženiem niečo samostatne.

11: S Janom Husárom sme dohodnutý na zapožičanie videokamery na
otestovanie streamingu z domu (aby sa niečo dialo aj mimo akcie) a z
akcii. Žial zatial sme sa nestretli pre chorbu jedného aj druhého a potom
zas som nemal čas ja.

Snáď som reagoval na všetko čo tu bolo spomenuté.

tomolc

Dňa Tue, 25 Nov 2008 09:41:13 -0000 Tomas Srnka / LINUX s.r.o.
<toms na linuxos.sk> napísal(a):