[Linuxfest] prednasky

Michal Palenik michal na platon.sk
Čtvrtek Říjen 16 11:46:28 CEST 2008

tak lepsie riesenie je naucit sa pouzivat wordpress ako bastlit nieco
nove. iba editovat titulnu stranku nie je najstastnejsie (historia,

nova stranka je skareda, framy na pouzivanie su zle, v titulke je LDT,
zobrazuje 43 errorov, ...

nechaj bezat stary web a normalne ho pouzivaj, tzn pridavaj stranky

michal

Dňa St 15. október 2008 tomolc napísal: