[Linuxfest] pomoc pri sfd 2008,

tomolc tomolc na azet.sk
Pátek Září 12 05:49:16 CEST 2008

Zdravím

Určite sa zúčastnim

Prosím napíš konkrétnejšie kde (miestnosť). kedy a od do je to zabezpečené.

Moho by som odprezentovať krátku prednášku - predstavenie audio prehrávača
audacious (cca na 20 min) - názov --> "Audacious - pokračovatel XMMS
(alebo Winamp Clasic v Linuxe)

Môžem Priniesť dva NB s Linuxom

Plagáty žial tento výkend nemôžem vylepiť lebo som mimo.

Možem robiť dve inštalácie na donesených NB cez VirtualBox - konkrétne
Mandrivu 2008.1 a Xubuntu, prípadne aj dalšie

Z ukážok by som mohol poukazovať zopár hier (aj 3D) - extreme tuxracer,
neverball, supertuxcart, warzone 2100, wesnoth, pingus, wormux....
(strielački nehrám takže to skorej dakto iný)

Pošli mi prosím potom podklady.

tomolc

Dňa Thu, 11 Sep 2008 15:55:37 -0000 Jan Husar <jan.husar na skosi.org>
napísal(a):