[Linuxfest] sfd 20.9.2008

Tomas Srnka / LINUX s.r.o. toms na linuxos.sk
Pátek Září 12 22:12:33 CEST 2008

Este mi napada, mam tu PCMCIA T-mobile linux compatible kartu s 1GB
limitom, takze to sa moze pouzit tiez, ak mate niekto PCMCIA (ja mam
zial iba express slot v booku).

tomolc: mas este ten 12m ethernet kabel?

--
S pozdravom / Best regards
*Tomas Srnka, LINUX s.r.o.*

believed to be clean.