[Linuxfest] sfd 20.9.2008

tomolc tomolc na azet.sk
Sobota Září 13 05:22:16 CEST 2008

Cafte

Ak mám dobré informácie tak na Chemickej je free wifi sieť - ak by ste mi
presne napísali v ktrých priestoroch to bude - som schopný v pondelok
zistit či je tam signál a v akej kvalite (kamoš by tam skočil s NB) ak by
to tam šlo tak káble ani ruter netreba (možno tak jedine záložný ruter)

Mám k dispozícii cca 30m lan kábla, predĺžovačky mám 1x cca 20m, 1x cca
8m, 2x cca 5m, 2x cca 2m s vypínačom,

Na stránku linuxfest.sk som dal stručné info.

Dňa Fri, 12 Sep 2008 13:31:24 -0000 Michal Palenik <michal na platon.sk>
napísal(a):

--
Táto správa bola vytvorená integrovaným poštovým klientom prehliadača
Opera: http://www.opera.com/mail/