[Linuxfest] tomolc - hladajú sa predná?ajúci a predná?ky

Michal michal6103 na gmail.com
Středa Únor 18 15:48:43 CET 2009

Je uz sporaveny predbezny program?
Je dostatok prednasok?
Mam pripravit aj ja? {robil by som o presmerovaniach vystupu v
prikazovom riadku >,|,?> a tak nejake priklady a vyuzitie, jednoducho
I/O redirections pre zaciatocnikov, v takom duchu ako boli aj moje
predosle prednasky}

Inak niekto by mohol spravit prednasku o upstart {minile sa ma ludia
pytali v podstate len na problemy suvisiace s nim}. Pri najhorsom by som
mohol spravit tuto temu {len by som to cele musel nastudovat, co by sa
mozno odrazilo na kvalite}

Michal

V Pondelok, 9. február 2009 o 17:15 +0000, tomolc napísal(a):