[Linuxfest] open source vo verejnej sprave SR

tomolc tomolc na azet.sk
Úterý Únor 24 00:39:58 CET 2009

Zdravím Vás

So Samom sa v tejto problematike trochu nezhodneme. Zatial o tom
diskutujeme.

Vaše argumenty chápem a sú zcela opodstatnené. Je mi jasný argument o tom
že platíme dane a že existujú nejaké smernice a nariadnia na akcpetáciu
rormátov.

LinuxFest je však pomerne malá akcia. Sme schopný na akcii tohto rozsahu
kvalitne, odborne a zodpovedne obsiahnuť túto tému tak aby to prinieslo
nejaký úžitok?
Samozrejme informovanosť občanov je podstatný argument za zaradenie
takejto prednášky. Otázka je či chceme (odborne) informovať ludí o tom že
môžu posielať dokumenty vo formáte ODF alebo o tom čo je to OpenOffice a
načo a ako sa používa a "čo je to ten Linux"? (Na LinuxFeste máme aj
odbornejšiu sekciu "server")

Z môjho pohladu to vidím takto:
Sú témy ktoré sa proste musia riešiť na príslušnej pôde a s ludmi ktorých
sa to týka a majú kompetencie problém riešiť. Táto téma medzi ne určite
patrí presne tak ako téma SW patentov, autorské právo a podbne.

Komunikáciu som preposlal aj do konferencie linuxfest na linux.sk aby sa k
tomu prípadne vyjadrili aj další prednášajúci a účastníci.

Tomáš Lehocký
(tomolc)
PS: za preklepy sa opsravedlnujem - píšem v noci po práci....

Dňa Tue, 24 Feb 2009 08:19:00 +0100 Stefan Szilva <szilva na changenet.sk>
napísal(a):

--
tomolc

email: tomolc na azet.sk