[Linuxfest] zoznam prednasok

lnx lnx na lnx.sk
Pátek Únor 27 07:55:18 CET 2009

Poradie a časy určíme potom:

Derivacie Ubuntu na Netbookoch Asus EEE. (Jakub Vatrt)

Sledovanie hardware, ziskavanie informácii o PC. (Tomáš Lehocký)

Nagios v skratke. (Samo Steinhubel)

Video v Linuxe a program MPlayer. (Ladislav
Michnovič)                       (na poobede)

Presmerovaniach vystupu v prikazovom riadku. (Michal Sedlák)

CMS Joomla (Lukáš Polák)

Mapy a Linux (osm, freemap, google-maps ...), interakcia s mobilom (Michal
Páleník)

samox86