[Linuxfest] webstranka

lnx lnx na lnx.sk
Neděle Leden 4 14:37:03 CET 2009

ahoj, mam teraz trocha casu a snazim sa dat dokopy webstranku linuxfest.sk

chcel by som poprosit kazdeho kto ma nejake fotky z predchadzajucich akcii
nech mi ich posle (cez mail, upload na linuxfest.sk, alebo upload hocikde
inde - ale poslite mi mail s odkazom!)

bol by som rad ak by sa nasiel niekto kto by doplnil informacie - ak vas
napadnu nejake uzitocne linky, viete o doverihodnej recenzii v slovenskom
jazyku na linuxove distra alebo sa vam chce dopisat pokec uz k uskutocnenym
linuxfestom - poslite mi mail, pridam to tam

su tam nejake videa http://linuxfest.sk/videa/ - a su dost velke, poprosil
by som autora aby oznacil ktore su duplicitne (poslat mi mail, budu
zmazane), takisto som nazoru ze staci format avi + ogg

nasledujuci linuxfest by mal byt dakedy vo februari, treba zohnat miestnost
nech sa moze zacat s pripravou

tomolc slubil pred 2 mesiacmi ze sa spyta v kulturnom dome v dubravke - ako
to dopadlo ???
toms - bola by moznost vybavit to na GJH ? naposledy tam bola dost vysoka
ucast

dakujem
samox86