[Linuxfest] TL - plagátik, zmena prednášky

Ladislav Michnovič ladislav.michnovic na gmail.com
Pondělí Červen 15 12:49:30 CEST 2009

Ahoj.

Praca s diskom:
Ako sa rozdeluje disk, princip prace s diskovymi oddielmi, ich zalohy
a prerozdelenie pevneho disku.

Wolfenstein Enemy Territory:
Predstavenie hry, instalacia, uvod do strategie hrania a samotne hranie.

 Zdravi Ladislav.