[Linuxfest] Podporte prosim hromadnu prispomienku - software v statnej sprave SR

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Středa Červen 24 10:39:16 CEST 2009

pani, ak ste to nepochopili,
tak ta tu peticiu pokial nedorucite aspon s tisic podpismi
dnes do 13:00 tak na to mozete zabudnut.

Ja sa tesim so Stevovych aktivit, ale toto bola skratka blbost

Jan