[Linuxfest] Podporte prosim hromadnu prispomienku - software v statnej sprave SR

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Středa Červen 24 10:44:46 CEST 2009

a najpodstatnejsi fakt, jedna sa o koncept odporucania ktory je sucastou
Microsoft Agreement, v tomto urcite nedosiahneme nikdy nic, skratka
nepriechodne.

http://www.rokovania.sk/appl/material.nsf/0/0A67A003979A04DBC125752F003EA0A4/$FILE/Zdroj.html

   podpísať prihlášku na predĺženie platnosti multilicenčnej zmluvy
Microsoft Enterprise Agreement
                                         do 31. decembra 2008
B.2.             prekročiť limit výdavkov kapitoly Ministerstva financií
SR o sumu výdavkov viazaných v kapitolách podľa bodu B.6 tohto uznesenia
                                         do 27. februára 2009
B.3.             zabezpečiť vypracovanie koncepcie využívania
softvérových produktov vo verejnej správe
                                         do 30. júna 2009

takze tak, nechapem celkom to halo, lebo nejedna sa o legislativy,
nejedna sa o nic vazne, jedna sa o odporucanie ktore bude samozrejme
kazdy ignorovat.

Jam