[Linuxfest] Podporte prosim hromadnu prispomienku - software v statnej sprave SR

Ladislav Michnovič ladislav.michnovic na gmail.com
Středa Červen 24 10:47:36 CEST 2009

No zhruba za hodinu to narastlo o 200 podpisov. Do jednej by to mohlo
mat tisic.
Sancu by som tomu dal.
Ale co sa tyka spraviciek na servre, tak tam sa to asi objavi az po
jednej hodine, tak tam uz to samozrejme nema zmysel.
 Ladislav.