[Linuxfest] Dalsi Linuxfest za nami

tomolc tomolc na azet.sk
Neděle Březen 8 20:16:28 CET 2009

Ďakujem

Pripájam sa s ďakovaním hlavne účastníkom, ktorých bol rekordný počet.
Prišlo približne 100 ludí.

Ďalšia akcia je v pláne pred letom.

Prednášky práve kopírujem na linuxfest.sk sekca linky.

Ak máte postrehy, pripomienky, neváhajte mi ich napísať emailom alebo
vyjadrite svoj názor v otvorenej dizkuzii na linuxos.sk:
http://linuxos.sk/forum/16164/index.html

tomolc
(spoluorganizátor)
email: tomolc na azet.sk
jabber: tomolc na jabbim.sk

Dňa Sun, 08 Mar 2009 16:46:51 -0000 Michal <michal6103 na gmail.com>
napísal(a):