[Linuxfest] Linuxfest Digest, Vol 19, Issue 6

erino72 erino72 na azet.sk
Úterý Březen 10 19:02:40 CET 2009

Tento linuxfest som tam bol prvy krat a dost sa mi pacilo, takto sa ludia zaoberajuci linuxom naucia viac jak keby si to mali vycitavat len z internetu..

Az by sa zvysila navstevnost neplanujete linuxfest organizovat castejsie?

-----Povodna sprava-----

Od: linuxfest-request na linux.sk <linuxfest-request na linux.sk>

Prijata: 09.03.2009 12:00

Pre: linuxfest na linux.sk <linuxfest na linux.sk>

Predmet: Linuxfest Digest, Vol 19, Issue 6

Příspěvky do konference  Linuxfest zasílejte na adresu:

linuxfest na linux.sk

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"

nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na

adresu

linuxfest-request na linux.sk

Správce konference můžete nalézt na adrese

linuxfest-owner na linux.sk

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco

rozumnějšího než je: "Re: Contents of Linuxfest digest..."

Dnešní menu:

   1. Dalsi Linuxfest za nami (Michal)

   2. Re: Dalsi Linuxfest za nami (lnx)

   3. Re: Dalsi Linuxfest za nami (tomolc)

   4. Re: Dalsi Linuxfest za nami (Ladislav Michnovič)

Message: 1