[Linuxfest] Dalsi Linuxfest za nami

Ladislav Michnovič ladislav.michnovic na gmail.com
Pondělí Březen 16 11:11:19 CET 2009

On 3/9/09, Robert Hartl <hartl.robert na gmail.com> wrote:
> Ku tej úrovni. Žiaľ nemal som čas sa zúčastniť, ale boli tam spolužiaci,
>  ktorí tam boli prvý krát ako začínajúci užívatelia (kvôli škole).

Ahoj.

Vdaka za spatnu vazbu. Aby sme si mohli urobit lepsiu predstavu o
nasich chybach, mohol by si upresnit dalsie detaily?
Na aku skolu chodia tvoji spoluziaci? Stredna, vysoka skola, ktora
fakulta na vysokej?

> Odozvu  som však dostal nie najlepšiu. Vraj slabo pripravené prednášky. Nechcem
>  nikoho kritizovať, sám som tam nebol. Iba chcem posunúť spätnú väzbu

Skus sa este opytat a prezradit nam, na ktorych prednaskach boli.
Pripadne nieco konkretnejsie, co sa im nelubilo.
Vdaka.
 Zdravi Ladislav.