[Linuxfest] Dalsi Linuxfest za nami

Lukas Polak polak.lukas90 na gmail.com
Pondělí Březen 16 14:21:58 CET 2009

tvoji spoluziaci by sa mohli blizsie vyjadrit, ktore prednasky podla
nich mali slabu pripravu alebo skusit si to niekedy ist na vlastnu kozu
vyskusat, lebo osobne, co sa mi stal ten kiks s pravami pocas prednasky,
tak pri priprave prednasky som si tu skusal niekolkokrat a vzdy sa mi to
podarilo, takze ono to nie je take lahke pred tymi ludmi. ja co som
pocuval prednasky, tak sa mi zdali dobre pripravene a zdalo sa mi, ze
obsahuju aj priklady z praxe, ktore realne clovek moze vyuzit a nie len
cistu teoriu.

Lukas