[Linuxfest] Dalsi Linuxfest za nami

eMDi emdi na emdi.sk
Pondělí Březen 16 19:35:41 CET 2009

na dalsi linuxfest ked bude moznost oddelit prednasky do dvoch miestnosti,
vezmem si na starost prednasku pre novacikov so zoznamom programov, s ktorymi
sa stretnu ako alternativami. okrem office dokumentov aj PDF, multimedia a
ine ...

skusim pripadne aj utilitky ... instalacia by bola lepsia na install fest ...
a aj to by som dal vonku s tlacenymi tutorialmi a s niekym, kto by poradil a
zodpovedal otazky ...