[Linuxfest] linuxfest

Stanislav Hoferek shoferek na gmail.com
Sobota Květen 23 18:51:40 CEST 2009

Zdravim prednasajuceho Joooooomly

Minula prednaska bola zaujimava, no myslim, ze by mohla byt trosku
zaujimavejsia. Cim nehovorim, ze moja bola nejaka genialna, to ani nahodou
:)

myslim, ze by bolo dobre spomenut nieco typu "naco vlastne tu joomlu pouzit"
? teda ci to ma nejaky vyznam pre cloveka, ktory si doteraz robil stranky v
dakom jednoduchom HTML ci v dakom "frontpage like" programe. snad i na to
jQuery, co mi nehovori momentalne totoalne nic, by sa to dalo pouzit :)

Stano