[Linuxfest] linuxfest

Lukas Polak polak.lukas90 na gmail.com
Neděle Květen 24 10:56:40 CEST 2009

Zdravim,

to jquery je open-source framework, ktory dokaze veci typu drag and drop
na dva riadky kodu a podobne. Vdaka za pochvalu za tu prednasku.
Prednaska bola zamerana na jej rychle predstavenie a jemna ukazka, co
dokaze - aj tak sa mi nepodarilo vtrepat do 40 minut :). Dala by sa ale
urobit prednaska, kde by som robil priamo stranku a vlastny jednoduchy
modul pre joomlu.
Ohladom toho miesta linuxfestu, tak je to presne ako povedal Tomas, ale
keby sa to konalo inde, tak by som sa nebranil prist :)

Lukas