[Linuxfest] linuxfest

Stanislav Hoferek shoferek na gmail.com
Neděle Květen 24 14:17:24 CEST 2009

LM je pekne miesto.

btw toto by sa dalo zabezpecit:

miestnost v LM, meotar, obcerstvenie

problem by vsak bol hlavne s tou miestnostnou. je to taka prednaskova
miestnost pre autoskoly. teda 30 ludi sa tam vojde, no 40 si pomaly nemozem
predstavit... :(

je to najvacsia z miestnosti, a tych je tam viac. dalsia ma tak mozno 20
miest.

pizzeria je asi 10 minut pomalej chodze. cerveny kriz (kde by sa to konalo)
je asi 8 minut od hlavneho namestia a asi 12 minut od vlakovej/autobusovej
stanice, ktore su nakope

Nemusim vsak hovorit, ze nie som neajky organizacny talent. mam tu znamosti,
viem nieco vybavit, no hodila by sa nejaka pomoc...

prenajom miestnosti by nebol asi zadarmo, aj ked uvidi sa... zazmurkam ocami
a hodim dake tie "dvojeurokorunacky"

bol by teda nejaky zaujem?