[Linuxfest] linuxfest

Ladislav Michnovič ladislav.michnovic na gmail.com
Neděle Květen 24 20:04:01 CEST 2009

Mno, meotar nestaci. Urcite to chce projektor.
Pocet miest je maly, ak by mali prist ludia aj z vychodneho Slovenska,
ked uz to je blizsie nez Bratislava.
Otazka je kolko by fakt prislo ludi. Este by sa dalo pracovat s tym,
ze miestnosti je viac.
 Zdravi Ladislav.