[Linuxfest] Anketa - dlzka prednasky.

Ladislav Michnovič ladislav.michnovic na gmail.com
Neděle Květen 24 20:11:08 CEST 2009

2009/5/24 Stanislav Hoferek <shoferek na gmail.com>:
> Inak nie som expert na prednasky/usporiadavanie a hlavne na mailing listy...

Dobry napad je zmenit subjekt (predmet), aby suvisel s obsahom emailu.

> ale mam jednu malicku anketu - aka dlha by mala byt podla vas prednaska a
> diskusia?

30-40 minut prednaska + 10-15 minut diskusia.
Konkretne u teba by som sa priklanal k 30 minutam prednasky a 15 minut
diskusii, ktora sa obvykle sama zacne uz v 12. minute prednasky.

> totiz da sa to vtrepat do dvoch hodin a da sa do 20 minut... co su take
> podla mna fakt krajne body. kolko by to podla vas malo byt tak, aby bol
> spokojny aj prednasajuci, aj posluchaci?

Ak sa nenechas vtiahnut do diskusie pocas prednasky a nechas otazky az
po odprezentovani na diskusiu a nepretiahnes svoj vymedzeny cas, tak
uspokojis aj organizatorov. A to neplati len pre Stana, ale aj pre
mna. Minule som svoj cas presvihol znacne.
Poucit sa mozu aj ini.

 Zdravi Ladislav.