[Linuxfest] Anketa - dlzka prednasky.

Ladislav Michnovič ladislav.michnovic na gmail.com
Pondělí Květen 25 10:06:34 CEST 2009

Predpokladal by som, ze sa na taku prednasku pojdu pozriet ludia, co
ich to bude zaujimat a zbytok pojde na kavu.
Predsa len ich tam nikto nenuti sediet, ked ich to nezaujima a pre
tych, co ich to zaujima,.by bola skoda im neponuknut dostatok
informacii.
Navyse ak sa pozriete na web, tak je to tam mienene ako workshop.
 Ladislav.