[Linuxfest] tomolc - o workshope a prednáškach

tomolc tomolc na azet.sk
Úterý Květen 26 00:22:00 CEST 2009

Zdravím

Pri tých workshopoch som zabudol to slovo prednáška - pred každým
workshopom bude prednáška s trochou "teórie". Nechcem aby bolo dlhé. Na
vykecávanie bude dosť času práve na workshope....

Predstavujem si to tak že každý prednášajúci si na dobu trvania workshopu
pripravý čo chce ukazovať, čo chce zahrať a do čoho chce zapiť ludí.
Optimálne by bolo keby každý prednášajúci mal svoj NB s nahodenými vecami.

Ostatné rpednášky štandardne - bez zbytočného vykecávania a zdĺhavého
menovania vlastností a výhod a nevýhod. Skorej sa zamerať na
funkcionalitu, realne použitie a osobné skúsenosti.

Na každú tému a druh prednášky sa hodí iný časový rámec - preto som sa aj
prednášajúcich pýtal na kolko to odhadujú a nejak rozumne to utriedil.

Napríklad na prezentáciu o WICD bohato postačí 20 min. Je to jednoduchý
program. Chcem ho predstaviť ľuďom. Ďeňne ho používam - chcem spomenúť
osobné skúsenosti a jeho potenciál. Nebudem sa zaoberať všetkími
detailami. Prednášky na LinuxFeste majú byť o tom aby v ľuďoch vzbudili
záujem a odišli z akcie (prednášky) s pocitom "toto si musím doma
vyskúšať" a nie z pocitom podla tohto návodu skonvertujem jedno video a to
mi stačí - to si mohol aj vygooglovať....

Na minulom linuxfeste som si všimol že akosik "nebol na nič čas" preto
chcem tie worshopi - pri každom projektore bude skupina prednášajúcich a
bude sa rozoberať to čo odznelo na prezentáciach doobeda + teda aj to
tématické zameranie 2x hra, mapy a IceWM.....

program už začína byť dosť obsadený a rozzmýšlam že by som ho už aj
uzavrel.

ak má niekto nejaké konštruktývne pripomienky napíšte mi nech viem ako sa
veci majú :-).

--
tomolc

email: tomolc na azet.sk