[Linuxfest] co dalej

toms na linuxos.sk toms na linuxos.sk
Pondělí Září 7 13:59:58 CEST 2009

Ahojte,

1) to je skoda, SFD mi prisla ako pekna myslienka
2) -
3) ostava miro bendik, tak isto aj shakal robi iba miro. Ake su dalsie
plany, to je v jeho kompetencii, nepredpokladam, ze planuje zlucenie s
inym webom, resp. neviem ani s akym vramci SR by to islo.

Pochybujem, ze sa da obsah na nieco zmigrovat, kvoli strukture dat v DB a
celkovej previazanosti webu. Miro mi pisal, ze robi novu verziu shakal-a,
uvidime dokedy mu vydrzi elan, drzim mu palce.

Ano, je to smutne, ze je to na jednej osobe, ale zvycajne sa ich viac ani
nenajde. Takze, skoro vsetky projekty su one-man-show. Dosledky na
linuxovu komunitu v SR su dost viditelne, myslim, ze sa to este velmi dlho
nezlepsi (ak vobec niekedy).

Prajem vsetkym vela sil a vole pri dalsich linuxfestoch, ja odchadzam
21.9. (zatial) do CR, tak dufam, ze sa znovu (o rok?) vidime na linuxfeste
(alebo podobnej akcii).

Tomas