[Linuxfest] co dalej

Tomáš Lehocký tommolc na gmail.com
Úterý Září 8 23:17:47 CEST 2009

Zdravím

add 3 situáciu okolo linuxos som zistoval u Miroslava Bendíka. Podla toho čo
mi vravel by sa mohlo do vianoc podariť linuxos oživiť novou verziu Shakalu
+ dlho navrhované zmeny.

Ostáva už len počkať či sa mu to podarí. Pomoc by ssa hodila programátorská
aj adminovská. Ďalšia dizkuzia na túto tému patrí na fórum linuxos. alebo do
oddeleného mailinglistu.

Aktualizoval som web linuxfestu. je tam bližšie info