[Openacademy] temy pre studentov

Milos Sramek sramek.milos na gmail.com
Úterý Září 2 21:33:09 CEST 2008

Mili priatelia,

onedlho zacne na FMFI UK semester a mne na prednasku Linux a jeho
prostriedky pride tak do 40 studentov. Znamku im obvykle davam za
rocnikovy projekt - nieco uzitocne suvisiace s otvorenym softverom.

Keby ste mali predstavu niecoho, co by sa Vam zislo (navod, preklad,
kratky program...), dajte mi, prosim Vas, vediet, ponukol by som im to
ako temu na tento projekt.

Obdobne, zacinaju bakalari, ktori do konca roka musia spravit svoju
pracu. Aj tu by sa dal vyuzit ich "pracovny potencial".

zdravim
Milos Sramek

--
email & jabber: sramek.milos na gmail.com