[Openacademy] temy pre studentov

Slavko slavino na slavino.sk
Středa Září 3 20:09:58 CEST 2008

Ahoj Miloš,

mám predstavu čo by sa mi zišlo :-)

Neviem či poznáš program KiCad
(http://www.lis.inpg.fr/realise_au_lis/kicad/index.html), je na návrh
plošných spojov, zišiel by sa mi nejaký návod, prípadne aj knižnica súčiastok
zo slovenského trhu, vrátane ich 3D modelov, či návodov na tvorbu a
pridávanie vlastných knižníc súčastok.

Zaujíavý by mohli byť aj nejaké návody na prácu s 3D (Blender, Wings3D), teda
skôr niečo ako HowTo, napríklad vo vzťahu k vyššie spomínanému KiCad.

Uvítal by som aj pomoc s lokalizáciou Lazarus (lazarus.freepascal.org) robím
to sám a na niektoré veci neveľmi stačím :-(

A pre programátorov mám návrh na simulátor 8080 (80?86), nejaký modulárny,
rozšíriteľný. Nemusí robiť veľa, pre začiatok by stačilo aby v nejakom GUI
ukazoval obsahy registrov a ich zmeny v závislosti na vykonávaných
inštrukciách. Krokovanie po inštrukciách, či spustenie celého programu s
nastaviteľnou rýchlosťou... Ako rozšíriteľný modul si potom viem predstaviť
napr. motor (regulácia otáčok), krokový motor, LCD displej, LED pole a
podobne. Len neviem či to nie je príliš zložité.

S pozdravom

Ing.Slavko Fedorik

Dňa Tuesday 02 September 2008 21:33:09 Milos Sramek ste napísal: