[Openacademy] Logo

MišoLietavec frcatel na gmail.com
Neděle Únor 1 10:05:34 CET 2009

:-)) pestr, citas mi myslienky... tak nejako som si to predstavoval,
tucniacici ako zaklad a navokol po nebi i zemi OSS programy ako hviezdicky.
tej listicky by mohlo mozno byt vidno aj viac a nemusela by byt taka
kriklavo farebna,
lebo teraz velmi preraza. tucniacikovia nie su trosku prekrmeni? :-)
Zlava hore by tiez nejaky OSS program mohol padat, napr. Iceweasel, ved vyzera,
akoby sa medvedik na baloniku viezol. Ked bude, posli mi prosim Ta aj
vektorovy format.

   Dnes navecer spristupnim registraciu, zakladne udaje na stranke uz
su, okrem sablon na ofic. prispevky a to tak neponahla. Mozete si
strankut zbezne pozriet
(zas pripominam: frcatel.fri.uniza.sk/OSS09) a napisat, ak su tam
nejake velke nezrovnalosti.