[Openacademy] Novy mailing list

MišoLietavec frcatel na gmail.com
Pondělí Únor 2 10:51:48 CET 2009

Ja som mal taky nazor od zaciatku. A aj na jabber miestnost pre konferu.
Ked robit veci, tak poriadne, hoci sa to teraz zda nepodstatne, mozno.
Miestnost ossorg na conf.frcatel.fri.uniza.sk by mala byt funkcna,
momentalne som tam.

Narychlo som teraz urobil alias oss09org na frcatel.fri.uniza.sk
pre 6 clenov organizac. vyboru. Idem instalovat mailmana a potom bude uz aj
rovnomenny mailinglist. OA mailinglist je na ine ucely.

Miso

Dňa 2. február 2009 9:38, Milos Sramek <sramek.milos na gmail.com> napísal/a: