[Openacademy] Loga na plagat

MišoLietavec frcatel na gmail.com
Pondělí Únor 2 18:45:02 CET 2009

SKLUG a SKOSI. ak ich niekde najdes :-)
su spoluorganizatori.

pestr, pis prosim Ta uz na novy mailinglist, ossorg na frcatel.fri.uniza.sk,
aby sme tu svojimi organizacnymi problemami nezahlcovali odberatelov
mailinglistu OA. a prip. sa pozri do miestnosti
ossorg na conf.frcatel.fri.uniza.sk,
to je miestnost specialne pre organizatorov OZSS09.
Velka vdaka za to, co si doteraz urobil.

som v skole este, doma budem tak o 21.00, potom sa ozvem.

Miso

Dňa 2. február 2009 18:23, Peter Strba <pestr na nextra.sk> napísal/a: