[Openacademy] bILDA driver for windows

Pavol Goldstein goldsteinpavol na gmail.com
Čtvrtek Únor 12 20:58:35 CET 2009

Ahoj, som student. Postavil som si bILDA prevodnik pre moju laserovu show.
bILDA je USB-ILDA prevodnik z www.linux-laser.org. Tento prevodnik pracuje
spravne s linuxom, ale ja mam na svojom notebooku win xp a nechcem
instalovat do notebooku linux. Firmware bol spravne zapisany do chipu a
testovaci obrazok sa spravne zobrazil. USB signal vstupuje do chipu AN2135SC
od Cypress. Win device manager vidi toto zariadenie ako ostatne zariadenia s
menom bILDA. Hladal som ovladace no ziaden sa neda nainstalovat a ani neviem
ci su spravne.
Prosim pomozte mi.

Ďakujem

S pozdravom Pavol Goldstein

Hello, I am student. I built bILDA project for my laser-show. bILDA is
USB-ILDA converter from www.linux-laser.org . This device works
correctly with linux, but I have Windows XP on my notebook and I dont
want to install linux. Firmware was successfully written to the chip
and test with a picture under linux was successful, too. The USB
signal goes directly to AN2135SC chip by CYPRESS. Windows device
manager mark this device as "other devices" with name BILDA. I was
looking for Windows drivers for this device or chip but i didnt find
anything.
Please, help me!

Thank you

Regards