[Openacademy] Skuska diskusneho fora

MišoLietavec frcatel na gmail.com
Pondělí Leden 19 15:47:38 CET 2009

No, volajako je ticho :)

Takze co je nove. Na nasom serveri, frcatel.fri.uniza.sk som
nainstaloval jabber server,
ejabberd a vytvoril miestnosti:

oss09        -pre ucastnikov

ossorg      -pre organizatorov

Kazdy s jabber kontom (co je aj gmail adresa) si ich moze vyskusat.
Navod je podobny, ako na OA,

http://sk.openacademy.eu/kniha/ako-sa-prihlasit-do-diskusnej-skupiny

len namiesto tam uvedenej miestnosti date napr.

oss09 na conf.frcatel.fri.uniza.sk

(alebo v Pidgine - miestnost oss09 a server conf.frcatel.fri.uniza.sk )
prezyvka a heslo by mali byt z toho vasho jabber konta.

Pre organizatorov (kto sa chce este pridat, napiste na
oss09 na frcatel.fri.uniza.sk)
urobim jabber konta na frcateli s tymi istymi udajmi ako maju v
registracnom systeme
OSS09. Moj umysel je, aby sa pri registracii aj ucastnikov automaticky
vytvorili ich
jabber konta na frcateli a poslal sa im oznam o moznosti zucastnit sa
online diskusii
v horeuvedenych miestnostiach.

Aha, nakoniec odveci :-))  Na OA by mohla byt tema "OSS nevazne", kde
by sa objavovali
inteligentne vtipky. Jeden ma napadol, ked mi kolegova zena pisala na
ICQ, ze sa jej podarilo
tlaciaren spojazdnit, ked ju drotikom spojila s pociacom :) ("drotik"
som jej dal ja)
aleze to trva strasne dlho a vypisuje sa "Tlac prebieha na pozadi" :-)
Viem si predstavit obrazok pekneho zenskeho "pozadia", na ktorom by
bol tento nadpis :-)
a este niekde nenapadny emblem Win$ :-)  Potesilo by ma, keby sa niekto ujal
vytvarneho stvarnenia tejto udalosti...

Zatial tolko.

ML

Dňa 16. január 2009 21:04, MišoLietavec <frcatel na gmail.com> napísal/a: