[Openacademy] Skuska diskusneho fora

MišoLietavec frcatel na gmail.com
Pondělí Leden 19 20:58:36 CET 2009

To budu jabber miestnosti jednoucelove, pre OSS09 organizatorov a
ucastnikov. Kto sa prihlasi na konferu, bude prihlaseny aj do
miestnosti ucastnikov, tak by som to chcel osetrit. A dostane navod,
ako sa tam prihlasit. Organizatori uz teraz tam maju konta. Planujem
zvolavat stretnutia v presne stanovenej dobe, ktoru dohodneme. Zatial
nieto o com vela reci viest. Lepsie je pisat konkretne navrhy.

M.