[Openacademy] Skuska diskusneho fora

Milos Sramek sramek.milos na gmail.com
Úterý Leden 20 09:57:21 CET 2009

MišoLietavec wrote:
> To budu jabber miestnosti jednoucelove, pre OSS09 organizatorov a
> ucastnikov. Kto sa prihlasi na konferu, bude prihlaseny aj do
> miestnosti ucastnikov, tak by som to chcel osetrit. A dostane navod,
> ako sa tam prihlasit. Organizatori uz teraz tam maju konta. Planujem
> zvolavat stretnutia v presne stanovenej dobe, ktoru dohodneme. Zatial
> nieto o com vela reci viest. Lepsie je pisat konkretne navrhy.

Zdravim

konfera pre organizatorov OSS09 je urcite dobry napad, aj dohodnute
stretnutia.
Neviem ale, ci ma zmysel nieco podobne pre ucastnikov. Ti skor budu mat
otazky, ktore sa asi lahsie daju zodpovedat mailom.

Lepsie by teda asi bolo spravit a zverejnit email pre ucastnikov
specialne pre OSS09 a sucasne uviest  odkaz na tento mailing list, kade
by sa rozposielali oznamy ohladom konferencie. Tym by sme sem pritiahli
aj viac ludi a boli s nimi v kontakte aj neskor.

Milos
PS: (pre tych, ktori vedia viac): Dari sa mi lepsie, rehabilitujem a uz
aj maily citam