[Openacademy] Skuska diskusneho fora

MišoLietavec frcatel na gmail.com
Úterý Leden 20 13:09:38 CET 2009

Milos,

    mailovaci system, velmi vymakany je uz v tom registracnom softveri zahrnuty.
Je moznost odosielat hromadne maily skupinam ucastnikov podla
flexibilnych filtrov.
Mailing list mozeme urobit tiez. Mailova adresa pre organizatorov je uz hotova,
oss09 na frcatel.fri.uniza.sk.
Jabber-ovanie je len taky bonus, specialitka, nie je to podstatne, ale
potesilo by,
keby sa to osvedcilo. Experimentujem :-) a snazim sa robit veci menej tradicne.

   Je dobre, ze uz si "na mailoch" :-) Dnes by som rad vyjasnil, ako
bude s platbami.
Lepsie, ako cez skolu to bude cez VTS-ku. A mal by som dnes aj navrh pozvanky
urobit. Poslem ju na tuto konferu a organizatorom.

Miso

>Zdravim

>konfera pre organizatorov OSS09 je urcite dobry napad, aj dohodnute stretnutia.
>Neviem ale, ci ma zmysel nieco podobne pre ucastnikov. Ti skor budu mat otazky, ktore sa asi lahsie
> daju zodpovedat mailom.

> Lepsie by teda asi bolo spravit a zverejnit email pre ucastnikov  specialne pre OSS09 a sucasne uviest  > odkaz na tento mailing list, kade by sa rozposielali oznamy ohladom konferencie. Tym by sme sem
> pritiahli aj viac ludi a boli s nimi v kontakte aj neskor.

Milos
PS: (pre tych, ktori vedia viac): Dari sa mi lepsie, rehabilitujem a
uz aj maily citam
Dňa 20. január 2009 9:57, Milos Sramek <sramek.milos na gmail.com> napísal/a: