[Openacademy] Pozvanka na konferenciu OSS09

MišoLietavec frcatel na gmail.com
Úterý Leden 20 21:36:39 CET 2009

Porobim rozne varianty. Ta obrazovkova uz je na webstranke konfery.
Na papieri je to OK, tlacil som to.
Radsej ako na 2 strany by som ubral z obsahu, je tam prilis vela
"motivacnych" reci :-)

M.

Dňa 20. január 2009 20:23, Peter Mráz <etki na zoznam.sk> napísal/a: