[Openacademy] Pozvanka na konferenciu OSS09

peter strba pestr na nextra.sk
Středa Leden 21 07:48:26 CET 2009

Caute,

kukol som pozvanku, je prehladna co sa mi paci, este by som tam dal
nejake tie loga (obrazky), aby sa to trosku ozivilo.
Mozem pomoct s obr. ak by bolo treba (aj v pozvanke aj na stranke),
momentalne uzatvarame tento tyzden znamky studentom, tak som trosku viac
vytazeny, ale ak by boli nejake poziadavky, tak by som si cas nasiel.

Pestr