[Openacademy] Logo

MišoLietavec frcatel na gmail.com
Středa Leden 21 22:31:34 CET 2009

pekne su vsetky styri, tie bumerangy sa mi pacia najmenej :)

a tento navrh by sa hodil asi na dlhe a tensie logo, mozno do zbornika,
vtedy by OSS mohlo byt vedla stylizovaneho tucniacika, aby sa chudak
nenamahal. a potom by sa mohol tvarit stastne. :-)
vyskusam ako by vyzerali loga na webstranke, asi az zajtra...

M.