[Openacademy] Zvyraznovanie kodu

MišoLietavec frcatel na gmail.com
Úterý Leden 27 14:00:54 CET 2009

pestr, etki, skusil som, dopadlo to biedne.
nemohli by ste niektorym skupinam uzivatelov dat pravo vymazat vlastny
prispevok?
lebo to vymazat treba.
vola sa to Zvýrazňovanie kódu, skúška.
a nedala by sa dat volba medzi normalnym textovym editorom a tym
grafickym, tinymce?
a este - mate to nastavene tak, ze to zerie skoro vsetky html tagy.
<code lang="python"> z toho ostane len <code>
zasa, mohla by sa vytvorit skupina, napr. koderi, kde by sa to nastavilo tak,
aby veci fachcili. skusim to teraz na frcatelskom drupale.