[Openacademy] Zvyraznovanie kodu

MišoLietavec frcatel na gmail.com
Úterý Leden 27 14:42:45 CET 2009

skusil som na frcateli, ide v pohode, vid prilozeny obrazok (ak sa tu
prilozit da).
neviem, kde je u vas zrada. pestr, isiel si v instalacii presne podla
navodu? :-)

no a ked uz pisem - mozete si vyskusat registracny system pre ucast na OSS09,
htt://frcatel.fri.uniza.sk/OSSconf09 ako uzivatelia testik ci restik,
obaja maju
heslo klasicke, facina12   ostru registraciu by som chcel povolit od
buduceho pondelka,
teraz je docasne vypnuta registracia novych pouzivatelov, lebo kym sa
vsetko neustali,
robilo by to galibu.
pripomienky ako vzdy na oss09 na frcatel.fri.uniza.sk

Dňa 27. január 2009 14:00, MišoLietavec <frcatel na gmail.com> napísal/a: